Jak szybko znaleźć pracę?

Znalezienie pracy wymaga zazwyczaj dużo czasu i cierpliwości. Co prawda niektórzy nie mają z tym najmniejszego problemu. Zdarza się bowiem, że kandydat zdąży wysłać zaledwie kilka CV, a już udaje mu się znaleźć dobre zatrudnienie. Co można zrobić, aby przyspieszyć cały proces szukania pracy i jak najszybciej znaleźć tę wymarzoną? Staraj się regularnie przeglądać oferty pracy – śledź na bieżąco portale rekrutacyjne z ogłoszeniami, a nie umknie ci żadna godna uwagi oferta. Dopracuj też swoje CV i list motywacyjny – staraj się, by były one adekwatne do wymagań na stanowisko, na które aplikujesz.

Jeżeli np. starasz się o pracę w zawodzie związanym z reklamą czy marketingiem to niekoniecznie musisz w CW zawrzeć punkt o tym, że w okresie szkoły średniej pracowałaś jako opiekunka dla dzieci. Staraj się podkreślać tylko to, co może się w tobie wydać wartościowe w oczach przyszłego pracodawcy. Bądź świadomy też tego, że każdy proces rekrutacyjny w firmie trwa czasami nawet kilka tygodni. Na jedno stanowisko aplikuje bowiem czasami nawet kilkaset osób, a pracodawca musi wybrać tych najlepszych.